Followers

Saturday, January 22, 2011

its ok bro.

sumpah.blog ni dibuka bukan niat nak menunjuk.dan sama sekali bukan untuk meraih simpati.
cuma kerana ke'gilaan' aku pada dia. ya. dia. 
lisa surihani yang aku gelar sebagai gadis.
ramai yang kata,

"dia artis,kenal kau pun tak"
memang dia tak kenal aku. cukuplah sekadar dia tahu, aku ada kat belakang dia.sokong saat dia berdiri dan terjatuh.
"eh nanti orang kata kau gila"
kita takda kuasa.nak tutup mulut orang.rambut manusia warna berbeza beza,ada perang, ada warna ayam serama, inikan pula hati kan? aku tak dapat halang apa orang kata, yang aku tau, aku hanya nak mengekpresikan perasaan pada seseorang. tu je.

macam macam lagi lah. apa nak kata kan? biar je lah. asal kan aku tahu,tahap aku yang mana.

"weh aniq... sori derrr... aq ciplak idea ko... tp aq da mention ttg minta maaf aq kat blog aq, first post tu derrr... haha" -boy

alhamdulillah.
ni aku jumpa kat chat box. budak boy ni baru bukak blog.blog untuk mengekspresikan ke'gila'an dia untuk seseorang.
dia cakap,dia malu sebelum ni.tapi sebab dah terbaca blog telegram, dia jadi berani dan sekarang, wujudlah blog untuk seseorang itu.
rasa terharu pun ada.tak sangka.telegram jadi contoh untuk orang lain.
dan sampai sekarang aku tak sangka.orang kenal telegram. alhamdulillah


untuk siapa boy menulis?
TZ
haha. nasib baik tak AHZ. kalau tak,mati aku.
TZ yang aku maksudkan tu,Tiz Zaqyah.

goodluck boy,
aku tau.sebelum kau buka blog tu mesti kau dah sedia mental fizikal kan?
papehal pasni,orang nak cakap kau gila ke,meroyan ke, kau takde hal je kan?
biarlah apa orang nak cakap bro.
tak kemana.

teruskan menulis.dan semoga TZ jejak blog kau pula. amin.

salam.





No comments:

Post a Comment